- płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy podany na stronie Sklepu Internetowego w terminie do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia,
- płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w trakcie odbioru przesyłki przy dostawie. W przypadku nie odebrania paczki klient ponosi koszty wysyłki oraz zwrotu paczki do sprzedawcy w kwocie 40zł.
- płatności przelewem online za pośrednictwem portalu Blue Media
2. W przypadku niedokonania zapłaty za produkt w terminie do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, zamówienie takie jest anulowana, w sytuacji jeśli klient nie wybrał sposobu płatności przy odbiorze.
V. Wysyłka i Dostawa towaru
1. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym wysyłka następuje po uznaniu wpłaty na rachunek bankowym,
2. W przypadku wyboru płatności za pobraniem wysyłka następuje w ciągu 2-3 dni licząc dni robocze.
3. W przypadku wybrania płatności przelewem elektronicznym wysyłka następuje w ciągu 2-3 dni po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmowym.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
4. Wszystkie składane Zamówienia nie są realizowane w niedziele, święta, a także dni ustawowo wolne od pracy oraz w inne dni przyjęte w przedsiębiorstwie Usługodawcy jako wolne od pracy, o których poinformował on na stronach Sklepu internetowego przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.
5. Dostawa produktu jest dostępna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz na terenie Europie.
6. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia.
7. Nie ma możliwości odbioru osobistego.
8. Klient obowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
VI. Reklamacje
1. Reklamacje można składać w:
- formie pisemnej, listem tradycyjnym pod adres wskazany w Danych Kontaktowych Sprzedawcy, przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony na Stronie internetowej Sklepu i dostępny do pobrania tutaj
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@dress-shop.pl
Klient powinien wówczas odesłać Usługodawcy reklamowany towar na adres: ul.Pietrusińskiego 14/21, 42-207 Częstochowa
2. Reklamacji nie podlega towar z wadami o których Klient został poinformowany przed dokonaniem zamówienia.
3. Usługodawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć towarów zamieszczonych na stronie Sklepu, a rzeczywistym wyglądem dostarczanego przedmiotu, nie mogą być podstawą do reklamacji towaru, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje, itp.)
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
VI. Prawo odstąpienia od Umowy
1. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostawy Towaru. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy przed jego upływem.
2. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru (nowego, bez śladów używania), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia.Konieczne jest dołączenie do odsyłanego Towaru dowodu zakupu wraz z formularzem zwrotu .
Towar niebędący pełnowartościowym towarem, noszący ślady użytkowania zostanie zwrócony do Klienta - wówczas zwrot nie będzie uznany.
3.Usługodawca obowiązany jest nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy).
VII. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorstw
1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.